1 mars 2013

2 veckor kvar

Och idag så var det bara två veckor kvar till min 30-års dag. Moster Britt frågade vad jag önskar mig men jag kommer faktiskt inte på något bra. Jag är rätt nöjd med mitt liv och det jag har. Klart att jag vill ha en schysst RS6:a men det kanske man inte önskar sig i 30-års present? Sannolikheten för att jag skulle få en är dessutom rätt minimal.

Men om jag nu verkligen måste komma på något så kan jag tänka mig dessa saker:
  • En matberedare (finns på både Elgiganten och Netonnet som inte kostar en förmögenhet)
  • En glassmaskin
  • En digital köksvåg (har en vanlig, värdelös, som visar 50-100 gram fel)
  • Bull- och muffinsformar i olika fäger och former
  • Biljett till Takidaspelningen i Västerås (och gärna sällskap)
  • Parfym (Giorgio Armani Emporio She)
  • Presentkort på Stadium (dags för nya träningsskor eftersom att de snodde mina när de snodde bilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar