15 februari 2013

Gårdagen

Gårdagen var rätt omtumlande. Men på ett bra sätt. Käkade lunch med Johan en sväng på Rimini på dagen. Efter jobbet blev det en sväng till Biltema med Hanna och Linnéa. Väl hemma gjorde jag tacogratäng och chokladmousse. Hanna och Linnéa fick alla hjärtansdag present. Och när Johan kom hem efter 21 blev det chokladmousse, jordgubbar, hallon, vindruvor och mousserande vin dagen till ära. Men mer om det i ett annat inlägg.

Den andra grejen som hände var att jag pratade med min pappa för första gången. Någonsin. Jag har undrat, funderat och fällt många tårar genom åren pga honom. För att hans frånvaro har fått mig att känna mig dålig, oönskad och rätt kass. Även det har nog bidragit till min katastrofalt dåliga självbild. Samtalet var trevligt och jag låter mig nog hoppas på att få träffa honom.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar