7 januari 2013

Aaameeenjaaagdååå

Som ni kanske har förstått så blir jag gammal i år. Slutet. Förfallet. The End så att säga. Jag blir 30 år den 15:e mars. Fast jag hoppas på att det är som "garage-David" säger, att det är då livet börjar. Hur som helst har jag blivit ombedd att skriva en önskelista. Någon som har missat mina heta tips på födelsedagspresenter? Jag blir bestört!

Här har ni länkar till de tipsen:
Förslag 1
Förslag 2
Förslag 3
Förslag 4
Förslag 5

Om någon nu inte skulle nappa på de förslagen så kommer det några till:
  • Presentkort på IKEA
  • Presentkort på någon bra tatueringsstudio (Oh yes, jag vill ha fler tatueringar!)
  • Mysig hemmakväll med mina fina vänner, även de som bangar 99% av gångerna (nämner inga namn).
  • Kanske en bowlingkväll med mina fina oxå.
  • En digital köksvåg 
  • Bull- och muffinsformar
Ja, det var ungefär det jag kom på nu... Kanske fyller på om jag kommer på något mer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar