9 december 2012

Tack!

Vilka underbara människor jag har i min omgivning! Ni är fantastiska och jag älskar er! Tack för att ni finns! ♥ Ännu en bra helg lider mot sitt slut.

I fredags kom Hanna och Kim hit. Vi gjorde smörgåstårta och moffade. Jag hämtade Johan när han slutade så det blev det sedvanliga fredagsmyset med film när L hade somnat.

Igår åkte vi först snowracer med Hanna, Johan B, Kim, Johan H och Liv. Rätt modig liten tjej jag har!

026

043
052
Sedan var det luciafika hos gammelmormor. Tanken var väl att Linnéa och Liv kanske skulle sjunga en trudelutt men de vägrade båda två. Men söta var de!

059
060
064

066
072
Efter det lagade jag middag, Hanna och Kim kom över och käkade med oss. Därefter hade vi liten GT5 och Tekken6 turnering. I GT5 vann tjejerna!

Idag var det gympa för Linnéa. Sedan lite shopping och förberedning inför pepparkaksbaket.

092

103

117

119

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar