11 december 2012

Bra ändå

Mailade vår lärare igår ang resultatet från den avslutade kursen. Så mitt i dagens kaos fick jag ändå känna mig lite bra. Tentan gick inte speciellt bra med tanke på att böckerna försvann två veckor innan tentan så jag kunde ju inte läsa något bortsett från mina anteckningar. Jag skrev ju ett godkänt resultat men hade kunnat prestera mycket bättre. Både den läraren och läraren för kursen jag läser nu verkar tycka att jag har skrivit en bra rapport vilket glädjer mig eftersom att jag aldrig skrivit en rapport på högskolenivå tidigare.

"Hej Sandra,

Tack för påminnelsen, jag ska be administratören lägga in det
snarast. Det är jag som missat att anmäla resultaten. Jag kan
samtidigt passa på att berätta att du får betyg 4 på kursen. Även om
du inte riktigt nådde dit på tentamen så var din rapport så bra att
den hjälpte dig till ett högre betyg.

Med vänlig hälsning
Mats Anderson"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar