22 november 2012

Tick tack...

Tiden går så låååångsamt när man väntar på något gott! Och den som väntar på något gott väntar alltid för länge. Men det visste ni väl redan? Snart är det "bara" 8 timmar kvar. Innan dess ska jag och Hanna åka och lämna Linnéa i Skogås och sedan till gymmet för att pumpa lite muskler. Så klockan kommer nog att pinna på bara den har passerat 15.15.

I helgen ska jag vara wild and crazy. Jag ska låta någon annan planera min lördagkväll. Känns lite läskigt att släppa iväg det ansvaret som den kontrollmänniska jag är. Fast jag litar på personen som har fått uppdraget. Första förslaget var jättebra men någonstans inom mig så skriker det "nej" men det är mest för att jag inte är van med att bjuden och att andra betalar för mig. Jag ska verkligen försöka släppa de tankarna och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar