30 november 2012

Rush!

Veckorna bara rasar förbi! Vart tar tiden vägen? Fredag igen och den vackra ska till sin pappa även denna helg eftersom att han bytte helg för två veckor sen. Någon som kan tipsa mig om hur jag får bukt på hennes behov av att sova bredvid mig varje natt? Det är jättemysigt att ha henne bredvid mig men jag sover rätt dålig när jag har hennes ena ben över min rygg.

Hon är förövrigt väldigt förtjust i Johan, till min stora glädje. Imorse fick jag knappt följa med in på förskolan och lämna henne. Det skulle minsann Johan göra. Ehhh... Ja, men vi kan ju dumpa mamman på returen snart. Tur att mamman är minst lika envis som dottern.

Ikväll efter Hanna och jag har lämnat den vackra i Skogås så blir det pizza från Rimini och fredagsmys. Hoppas Johan hittar filmen jag har valt. Min tur att välja film igen... Efter det får vi se vad som händer. Snurrar till i mitt huvud titt som tätt. Ogilla! Vill ju maxa helgerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar