15 november 2012

Nästan förslag 4...

Jag hade tänkt att skriva ännu ett förslag till er som börjat fundera på vad den gamla tanten önskar sig när hon fyller 30. Det är så att jag har misstänkt att Glenns turbo inte mår så bra. E kom på besök igår och imorse när jag lämnade av honom vid tåget så sa han åt mig att gasa fullt ett tag för att sedan släppa. Det gjorde jag och precis när han sa: "Är det turbon så borde det börja ryka nu" så kom ett gigantiskt moln med avgaser. BUHU! Men har jag tur så kan nog E skaka fram en som inte är paj. Det som jag hade tänkt att ge som förslag i 30-års present är en chippning av Glenn men det behöver jag inte önska mig för det kommer nog att hända nu i december när jag ska upp till högskolan. Jag har fått ett prisförslag på chippning som jag inte kan motstå. Det gillar jag! Måste se till att byta turbo innan bara. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar