25 november 2012

Ännu en helg

Oxå var denna helg snart över. Kan bara konstatera att tiden går fort när man har kul! Det sedvanliga fredagsmyset i fredags. Hanna valde en film som var rätt bra. Johan checkade ut vid halv tio typ. Hanna och jag gav upp vid halv elva när filmen var slut.

Igår inledde vi dagen med ett hårt pass på Gröndal. Hanna och jag plågade stackars Johan. Sedan blev det garage för min och Hannas del.

På kvällen åkte jag till Johan, vi spelade lite Gran Turismo 5. Jag var inte så kass som jag trodde att jag skulle vara. Sedan åt vi middag på La Cantina och avslutade med en film.

Idag blev det ett besök och lunch hos Johans föräldrar i Enhörna. När vi kom hem till mig så bakade vi saffransbullar. Hanna och Johan hjälpte till genom att äta lite deg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar