14 september 2012

Två veckor

Idag är det endast två veckor kvar på det här jobbet. Börjar få lite ångest. Har ju ändå varit här i nästan fem år nu så jag känner de flesta och jag känner mig hemma här. Jag kommer att sakna de allra flesta och om två veckor när jag stämplar ut för sista gången kommer inte mina ögon att vara torra. Jag kommer att sakna alla fina! Ingen nämnd och ingen glömd. Fick höra från en person igår att han verkligen kommer att sakna mig, vilket jag blev förvånad över och berättade det för en annan kollega. Den kollegan flinade lite och sa: "Sandra, du har inte förstått hur omtyckt du är va?". Sånt känns bra att höra och gjorde min dag lite bättre. Jag blir omtyckt för att jag tycker om er och ni lyfter fram det bästa i mig! Fina, fina kollegor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar