19 september 2012

Fel sida

Idag har jag vaknat på fel sida. *MORR* Irriterad på allt och inget. Kan man få gå hem och lägga sig igen och börja om? Hatar sånna här dagar. Inte okej någonstans! Tror förövrigt att jag ska sluta med mina p-piller om någon nu bryr sig. De påverkar både mitt humör och får mig att vara sugen på en massa saker hela tiden. Kände inte det sötsuget innan jag började käka dem. Jag började ju käka dem i hopp om att slippa mensen/få mindre blödningar men det verkar ju inte funka så då kan jag lika gärna skita i dem. LÄNGTAR till 15.30! Då det blir att hämta lillfia, lämna henne hos mormor och sedan åka till gymmet och pumpa! Ut med all frustration och ilska! Synd bara att det är så mycket folk där den tiden, man får ju stå och vänta på att maskinerna ska bli lediga.

Så här känner jag mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar