26 augusti 2012

Plugg

Sitter och pluggar lite grann. Emme tyckte jag var tråkig så han drog till gymmet. Jag känner att jag gärna gör så mycket som möjligt när jag har chansen, han hade iaf bara tänkt att glo på tv nu vilket jag klarar mig utan.

Och faktiskt så har jag kommit en bit i studierna innan kursen ens har börjat. Vi ska göra ett projektarbete nu under första kursen där man ska besöka ett varuproducerande företag och bland annat se vad en produktionstekniker gör. Jag gör det enkelt för mig i början och skriver om Scania. Mailade läraren och kollade så att det var ok och jag fick klartecken. I min tjänst så har jag rätt bra samarbete med tre produktionstekniker så jag pratade med den som jag har mest kontakt med och berättade om min utbildning och frågade om han kunde vara mitt bollplank. Det var inga problem och han sa även att han har kvar alla sina böcker så behöver jag någon bok är det bara att säga till. Min kompis Tolle sa även samma sak och om jag behöver hjälp så var det bara att hojta till. Känns skönt att höra och för en gångs skull ska jag faktiskt be om hjälp om jag känner att det blir svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar