29 augusti 2012

Nya utmaningar!

Idag fick jag ett väldigt trevligt besked! Kommer ni ihåg att jag bad er hålla tummarna för mig förra veckan? Jag var på en andra anställningsintervju för en tjänst på motormonteringen. Mötet kändes bra och avslappnat, fick prata med en tjej från personalavdelningen och sedan med killen som har tjänsten idag. För någon timme sen ringde chefen för den sökta tjänsten och erbjöd mig den. =D GLAD TJEJ! Jag kommer jobba med det jag gör idag men ansvara för hela motormonteringen. Idag har jag bara bakaxel och specialaxel, ganska litet om man jämför. Är grymt taggad och ser verkligen fram emot 1:a Oktober då jag börjar den nya tjänsten.

Inte bara nya utmaningar, det blir även lite bättre lön och bättre arbetstider eftersom att jag blir tjänsteman. Det går bra nu!

1 kommentar:

  1. Åh va roligt för dig! Grattis till den nya tjänsten! :)

    SvaraRadera