12 augusti 2012

Det var det

Jahapp, då var semestern slut och imorgon ska man tillbaka till verkligheten. Blandade känslor. Ska bli kul att träffa många av kollegorna men lite drygt att gå upp kvart över fem. Linnéa ska tillbaka till dagis vilket ska bli otroligt skönt.

Igår åkte Hanna och jag till Kjula och kikade på dragracing. Man kan inte annat än att älska den sporten! Snygga, snabba bilar och underbara människor.

Efteråt begav jag mig till Falun för att hälsa på en kompis. En som vet att jag avskyr idrott på tv och ändå ska envisas med att titta på det. Bläää för det! Slocknade i soffan och då tror jag att polletten ramlade ner. Meeen jag fick iaf köra finbil. V8 och bakhjulsdrift är kul!

1 kommentar:

  1. Kanske skulle passat på att sola lite mer den här sommaren? ;)

    SvaraRadera