8 juli 2012

Teknikens under…

Idag har det inte varit min dag när det gäller tekniska saker. Först ringde Martin, men jag höll på att byta blöja på Linnéa så jag ringde upp honom efter några minuter. Han hörde inte vad jag sa så det fick bli sms ist. Sedan ringde jag Hanna, hon hörde heller inte vad jag sa. Något lattjo med min telefon alltså, startade om den och testade på nytt men fortfarande något knas. Väntade en stund och testade igen och då funkade det. Det roliga var att jag hade pratat med Sara 5 min innan Martin ringde och då funkade telefonen som vanligt och efter det så låg den bara på sängen.

När vi var i Hågelby så fotade jag med systemkameran. Helt plötsligt dog den, trots nyladdat batteri. Startade om den utan framgång. Tog ut batteriet och satte i det igen och sedan funkade den.

Hos gammelmormor strulade kaffebryggaren och det tog väl en tio minuter innan jag fick igång den. Vad händer??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar