30 juni 2012

Utekväll

Nyss hemkommen från en helkväll i Stockholm. Tack mina fina underbara! Hanna kom och plockade upp mig och Mimmi vid halv sex, därefter hämtade vi Martin och styrde in mot Sthlm. Jag hade inte den blekaste om vad som var i görningen. Hanna bad om numret till en annan kompis igår så jag trodde att vi skulle möta upp honom och en annan kompis och köra gokart men så blev det inte riktigt. Vi svängde av på Söder, körde Ringvägen och passerade Götgatan där min fina kompis Henrik bor. Brukar alltid messa honom när jag passerar där, vilket jag gjorde även idag. Han skrev att han skulle ut en sväng.

Bilen parkerades och vi började knata. Mimmi ringde ett samtal och konstaterade att vi gick åt fel håll. Så vi vände och efter en liten stund var vi framme vi en restaurang. När vi gick in så stod Henrik där och flinade. Wtf!? Han hade en kompis med sig, vi käkade gott och hade trevligt. Jag blev verkligen positivt överraskad när jag såg honom! Hade väntat mig någon annan. Efter middagen gick vi till en pub och drack några cider. På det stället fick jag minsann höra hur vacker jag är... Ehh, någon hade nog druckit lite mkt. Sedan gick vi till Kvarnen och drack lite till och dansade. En toppenkväll! Tack älsklingar! En skitvecka avslutas på ett bra sätt!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar