25 juni 2012

Fundersam

Minns ni det här inlägget? Jag vet inte vad det är som händer eller varför historian upprepar sig gång på gång. Jag raderade numret första gången vid det tillfället. Därefter har jag blivit kontaktad igen. Skickade svar på de sms jag fick men sparade inte numret, raderade även sms:en så att jag inte hade numret. Sen hände det igen, fick sms som jag svarade på. Den gången sparade jag numret men raderade efter någon dag igen. Men så fick jag sms igen. Svarade och raderade. Och sen igen. Jag kan inte bara ignorera, som jag skrev i det tidigare inlägget så går det inte för att jag tycker ändå om den här personen av någon anledning. Känner mig rätt vilsen och vet inte vad jag ska göra för vänskap på en persons villkor funkar inte i längden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar