29 maj 2012

Sjukgymnastik

Fick ju lite övningar av min sjukgymnast som jag ska göra. Helst 3 ggr/vecka men som ensamstående har jag inte riktigt den möjligheten. Det tar emot att fråga om hjälp för jag känner mig som en börda men samtidigt så måste jag få ordning på min rygg. Den är verkligen mycket bättre redan nu

Hur som helst så tog Mimmi hand om Linnéa så att jag kunde träna idag. Var en hel del andra där så det gick rätt trögt att träna. Jag får svårt att fokusera. Körde iaf uppvärmning i 35 min på cykeln, sen 3x12 "höftböj", 3x12 dynamiska plankan, 2x12/diagonal superman, inne i gymmet blev det 3x12 magövningar och 3x12 ryggövningar, sen några andra övningar som är svåra att förklara. Förra veckan fick jag grym träningsvärk efteråt så lite tar det iaf.

1 kommentar:

  1. Bra kämpat idag fast det fanns några "störningar" ;) fortsätt kämpa så får vi ordning på din rygg <3

    SvaraRadera