29 april 2012

Vidriga människor!

Polisen ringde idag och sa att de hade fått in tips om att bilen stod i Ytterjärna. Jag befann mig i Borlänge så jag ringde Hanna och Martin som tog med sig Mimmi och Ali och åkte dit. Bilen stod där, ruta och handtag på förardörren var trasigt och de har kört emot något så båda dörrarna på den sidan har skador.

Baslådan, slutsteg, alla kablar och stereon saknas. Även mina träningsskor. Fine, det kan jag leva med men att de har snott Linnéas ryggsäck, hennes nya gympaskor, barbapapaklänningen och ett par leggings är fan lågt! Undrar om de är stolta över att ha snott en tvåårig flickas saker. Jag hoppas för deras skull att jag inte får reda på vem/vilka som har gjort det. Hennes vagn och bilbarnstol fanns iaf kvar. De har försökt ta loss stolen men inte lyckats, så de kan inte vara speciellt smarta… Low life människor! Skaffa er ett jobb och ge fan i andras saker. AS! Tidigare har jag bara varit ledsen men nu är jag förbannad…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar