25 april 2012

Utmanad…

Jag har blivit utmanad av Malin.
1, Om du bara fick välja EN enda hundras du skulle leva med resten av livet, vilken skulle det vara?
- Rottweiler tror jag.
2, Vad är det första du skulle köpa om du vann 10 miljoner?
- Ett hus med stort garage.
3, Vad skulle du vilja jobba som ifall du fick välja fritt (utbildningen ingår givetvis ;))
- Konditor.
4, Om du skulle få en gratis plastikoperation, skulle du utnyttja den då?
- Ja.
5, Om du fick 50 000kr att skänka till välgörenhet, vad hade du valt att skänka till?
- Barnhem i öststaterna
6, Vilken är den bästa film du sett?
- Kanske inte den bästa genom tiderna men min favoritfilm är A Night At The Roxbury. Har säkert sett den 40 ggr.
7, Vilken hundras skulle du ALDRIG kunna tänka dig att äga?
- Jack Russell
8, Vilken kändis skulle du vilja åka på Finlandskryssning med?
- Vin Diesel…
9, Vad kommer vi aldrig höra dig säga?
- Jag ÄLSKAR bollsporter.
10, 3 saker du vill göra innan du dör?
- Se min underbara dotter växa upp.
- Köra en riktigt snabb bil på strippen, typ Top Doorslammer.
- Äga en RS6:a.
11, Om du var tvungen att ta hand om en föräldralös bäverunge, vad skulle du döpa den till?
- Bert-Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar