31 mars 2012

Duktig tjej!

Jag är så stolt över min fina dotter att det inte går att beskriva. I torsdags var det utvecklingssamtal på dagis och när jag kommer dit möter jag först en av pedagogerna från Linnéas gamla avdelning. När hon ser mig så utbrister hon: "Sandra! Din dotter är så himla häftig! Hon kan alla dagiskamraters namn, alla pedagogers namn, hon vet vems förälder som har vilken bil och vems förälder det är som kommer. Hon är den enda som kan det!"

Det kändes riktigt kul. Sedan gick jag in och hade samtal med pedagogen som ansvarar för den avdelning hon går på nu och det var oxå positivt. Hon sa samma sak som den andra pedagogen om namn men även att trots att hon är yngst på avdelningen så ligger hon långt före många andra som är ett år äldre än henne i tal och motorik. Hon klär exempelvis på sig själv när de ska ut och leka, skorna på rätt fot osv. Så det kändes verkligen jättebra!

Men jag kan inte ta åt mig all ära själv, jag har många underbara människor som hjälper mig med henne. Ni vet vilka ni är och jag älskar er!

2 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt! Hon är ju helt underbar, alltid så glad och framåt och ändå en liten fröken med skinn på näsan. Du gör ett kanonjobb som mamma - sträck på dig och var stolt! Ha en underbar helg! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Åh duktiga, fina tjejen! :) <3

    SvaraRadera