12 februari 2012

Otippad kväll

Gårdagens kväll blev inte riktigt som planerad. Hanna, Mimmi och jag satt och tittade på Gladiatorerna när min telefon ringde. Såg att det var Sara och undrade vad hon ville så sent. Hade redan pratat med henne om att vi skulle träna idag. Svarade iaf och hörde direkt att något hade hänt. Hon frågade om jag hade möjlighet att köra henne till akuten. Mimmi sa att hon kunde passa Linnéa som låg och sov så jag och Hanna slängde oss i bilen och åkte till Sara. Från att hon ringde till att vi stod i receptionen på akuten så tog det 18 minuter. Ganska bra jobbat. Sara hade iaf tuppat av hemma, ramlat och slagit upp ett stort jack i pannan. De sydde igen henne med 8 stygn och ville behålla henne för observation men hon ville inte stanna så hon fick följa med hem till mig.

Mimmi skulle sova över här så hon fick dela säng med mig och Sara tog soffan. Sen vid halv fem imorse kom Emil hem, vilket jag inte hade planerat för. Trodde han skulle stanna i Märsta hos Nicke eller Ronnie. Emil sa att han kunde ta soffan men han visste ju inte att Sara låg där så Mimmi fick ta Linnéas säng. Finns det hjärterum så finns det stjärterum! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar