10 februari 2012

Längtar!!

Jag sitter med ett stort leende på läpparna just nu. Gick in på Youtube en snabbis för att kolla efter en grej. Eftersom att jag är inloggad med mitt användarnamn där så fick jag förslag på filmer att kolla på som relaterar till det jag tittat på tidigare och ett av förslagen var denna film.


Jag längtar som en tok till sommaren efter att ha sett Ronnies fina BMW. Personen som sitter bredvid Ronnie i framsätet är Emil. Att han kan sitta helt lugnt i framsätet på alla de bilar han mappar är en gåta för mig. Visst, han känner Ronnie och vet att han kan köra men resten av alla som han inte känner och mappar åt? Jag skulle skita på mig. Helt allvarligt alltså. Se och njut! Tack Fernis för alla braiga bil/racefilmer som får en att längta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar