8 januari 2012

Kluven

Igår kväll fick jag ett meddelande av en av mina äldre systrar på FB. Hon tyckte att jag skulle gå in på hennes sida och kika på vår äldsta syster som hon hade addat. Hon undrade även om jag vill ha kontakt med min biologiska pappa. Han börjar bli ganska gammal och har börjat fundera en del.

Jag vet faktiskt inte vad jag vill. En del av mig vill bara be honom dit pepparn växer samtidigt som jag är väldigt nyfiken och har miljoner frågor. Frågan är om jag orkar. Alla de födelsedagar jag har varit ledsen över att min pappa inte vill veta av mig och alla speciella tillfällen han inte har varit med. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Förmodligen kommer jag att ångra mig om jag inte får upp kontakten med honom. Någon som har tips och råd?

1 kommentar:

  1. Jag kanske inte är rätt person att komma med råd för jag har ju aldrig varit i någon liknande situation. Men i de flesta fall så ångrar man ju det man inte gjort mer än det man gjort.

    SvaraRadera