19 januari 2012

Egen säng

Linnéa har den senaste månaden knatat över till min säng när hon har vaknat mitt i natten. Det medför att jag sover som en kratta eftersom att hon helst ska ligga på samma ställe som jag ligger på. Natten till igår fick jag nog. Då hade hon, på ett ungefär, 120 cm av min 160 cm säng! Inte ok! Kan tycka att det är mysigt någon gång ibland men inte VARJE natt. Så jag lyfte över henne till hennes säng. Det blev lite gnissel men hon somnade om efter en stund. I natt har hon sovit i sin säng hela natten! 1-0 till mamman! Hoppas bara att det fortsätter så här.

1 kommentar:

  1. Håller med om att sömnen blir oootroligt mycket bättre utan små sparkande å bökande iglar i sängen. Vi får besök framåt småtimmarna varje natt/morgon men då är det ok å mest mysigt om man nu fått sova "fritt" hela natten först!
    Duktig Mammasandra som tog tag i den saken å hoppas det håller i sig!

    SvaraRadera