18 december 2011

Molly

Fick höra att min Molly ligger ute på Blocket. Självklart var jag tvungen att kika. Tyvärr blev det en stor besvikelse! Hon var riktigt fin när jag hade henne och jag fick mycket beröm för att jag höll henne stilren och inte en massa plotter.

Personen som försöker sälja henne nu är inte personen som köpte henne av mig så jag vet inte om det är nuvarande ägaren eller killen som köpte henne av mig som har förstört henne. Egentligen så är det väl bara att sätta tillbaka originallyktorna både fram och bak samt byta fälgar och ta bort stänklapparna så borde hon bli fin igen. Trist är det iaf!

IMG_0864

Så här såg hon ut innan jag sålde henne.
Om ni klickar HÄR så får nu bilder på hon ser ut nu.

1 kommentar:

  1. (svar) Jaa vad hette den nu då :P Något med Barbafamiljen tror jag :P Det var en ganska liten bok, vi köpte den på Maxi iaf

    SvaraRadera