8 december 2011

Lista för 2011

Mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Begravde mamma.

2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Lucia fick en liten son.

4. Dog någon som stod dig nära?:
Ja, min älskade mamma.

5. Vilka länder besökte du?:
Inga i år heller.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?:
Ja. =P

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?:
26:e juli.

8. Vad var din största framgång 2011?:
Satte mig in i ett nytt jobb utan större svårigheter.

9. Största misstaget?:
Att jag inte umgicks mer med mamma på slutet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Förkylning och två kräksjukor.

11. Bästa köpet?:
Mitt hemmabiopaket

12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Linnéa!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Mina nyfunna vänner, gamla vänner och min fina familj.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?:
Don Omar & Lucenzo - Danza Kuduro

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Första halvåret lirade på bra men en stor förlust är inte enkel att hantera. Men över lag så har jag varit gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Träffat mamma.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Funderat och grubblat.

18. Hur tillbringar du julen?:
Garanterat hos mormor men inget mer än så är planerat.

19. Blev du kär i år?:
Nej.

20. Favoritprogram på TV?: 
Tittar så sällan på tvn.

21. Bästa boken du läste i år?:
Har inte läst någon bok i år. Katastrof!

22. Största musikaliska upptäckten?:
Oj, ingen upptäckt som är värd att nämna.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Önskade nog inte något speciellt men fick en grymt bra dammsugare!

24. Något du önskade dig men inte fick?:
Nej.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?:
Firade hemma med familjen.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Ja.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?:
Scaniastyle... Haha... Vi som vistas mycket i verkstaden måste ha Scaniatröjor på oss så det blir lätt att jag glömmer byta när jag kommer hem från jobbet.

28. Vad fick dig att må bra?:
Min underbara Linnéa och mina fina vänner.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Alltid Vin Diesel… =D

30. Vem saknade du?:
Mamma.

31. De bästa nya människorna du träffade?:
Hanna & Martin. Många fina på jobbet och en del bilmänniskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar