26 december 2011

Fina vänner

Känner att jag måste skriva ett par rader om en person som kommit att betyda väldigt mycket för mig på ganska kort tid.

Hanna och jag träffades på jobbet. Vet inte om det var min gamla tjänst hon fick eller om det var Mike som hon ersatte men hon började väl i maj någon gång. Trevlig och glad prick. Alltid ett leende på läpparna. Fattade ganska snart att även hon var bilintresserad. Frågade flera gånger om hon ville hänga med till Kjula men hon dök aldrig upp. Berättade lite om bilprojektet och bjöd ut henne till garaget. Dit kom hon och kikade lite. Frågade om hon ville vara med på ett hörn, vilket hon ville. Släpade med henne till årets sista tävling på Tierp och jag tror att hon blev ganska såld på raktframåka när vi var där.

Det var 1 oktober, sedan dess tror jag att vi har umgåtts i stort sett varje helg. Helt galet men samtidigt så coolt! Jag är så glad över att ha träffat henne som alltid ställer upp. Även om man bara vill snacka goja eller ligga i soffan och halvsova till Criminal Minds med öppen mun och dregla. Vi är så galet synkade oxå. Säger väldigt ofta samma saker exakt samtidigt.

127

Sis from another miss som vi brukar säga… ♥ Tack för att du finns i mitt liv Hannilainen!

Sedan tidigare finns det även många fina människor i mitt liv! Ni vet vilka ni är och ni betyder minst lika mycket. Ingen jag utan er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar