25 september 2011

Euro Performance & Jap Show

Vaknade 5.43 igår morse. “En kvart kvar till vi ska åka” tänkte jag. Sedan insåg jag att jag hade en kvart på mig att duscha, klä på mig, byta blöja på Linnéa, klä på henne, plocka iordning det sista och sedan hämta upp Mimmi. Jag var klar kl 6 men då kom jag på att Linnéa hade lekt med bilnyckeln kvällen innan. Letade en kvart innan jag hittade den, bakom elementet i köket.

Hur som haver så hann vi iaf upp till Märsta innan Emil, Nicke, Martin, Mattias, Ali och Bashar åkte. Väl framme på Tierp Arena sken solen och vädret var perfekt! Lite kyligt men motorerna gillar det om inte annat. Det var tyvärr inte så många ekipage där men de hade ju inte någon marknadsföring. De som väl hade tagit sig dit fick i princip köra hur mycket de ville.

Linnéa hittade en ny lekplats. Jimmys biltrailer. Hon tyckte det var hur kul som helst att härja där. Som vi sa igår: “Vanliga barn vill ha en dockvagn att leka med. Linnéa vill ha en biltrailer”.

012
181
191

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar