8 augusti 2011

Time for some update

Har på sätt och vis bloggtorka men ändå inte. Det händer en massa saker i stort sett hela tiden men har ingen riktig lust att skriva om det. Vi börjar med onsdagen då.

Takida i onsdags var iaf grymma! Me lööööv! Både kameran och mobilen fick jobba hårt. De spelade tre låtar från den nya skivan. Så najs! Världens bästa lillasyster skaffade dessutom autografer till storasyster. =P

068
143
Min favorit Mattias…
151
Efter att ha lyssnat klart på Takida så begav vi oss till Märsta. Jonas skulle bromsa sin bil vilket jag ville beskåda. Dock så läckte hans bil lite soppa så han var tvungen att fixa det först. Under tiden fick jag mig en åktur i Ronnies E30 Touring. Herrej*vlar vad den går! Filmade lite, ska försöka redigera och sedan slänga upp här så får ni se vad jag menar. Vid två tiden på natten rullades Jonas bil in. Vi stannade väl bara till halv fyra och sedan åkte vi hem. Men det blev 627 hk på hjulen och sedan turboras.

161
Mycket trevligt folk uppe i garaget när det bänkas så vi trivs som fisken i vattnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar