9 juli 2011

Underbara dag!

Dagen som varit får toppbetyg! Vi tog, precis som jag skrev tidigare, en tripp till mig gammelmormor och hälsade på. Jag stekte lite på altanen och Linnéa härjade med rutschkana, skottkärra och dockvagn. Stolen hon sitter på här nedan är hela 94 år gammal berättade gammelmormor för mig.

002

Efter att ha spenderat några timmar hos gammelmormor åkte vi ner på stan och mötte upp Elenor, Elin och Wilma. Käkade lite lunch och kikade i några affärer innan vi höll på att överhetta. Åkte och lämnade Linnéa hos min mormor och sedan åkte jag för att tvätta bilen och svänga in på bilprovningen för efterkontroll. Bilen klarade efterkontrollen så nu är det bara att tuta och köra.

Eftermiddagen/kvällen avslutades ute i Taxinge. Brännboll och mat. Helt underbart väder och trevliga kollegor. Grymt helt enkelt! Tog en massa bilder.

134

1 kommentar:

  1. Ååååh!!! Den stolen är vi många som suttit i genom åren :) Är den verkligen 94 år?!?! Vilken härlig fredag ni verkar ha haft! Nice :) Kram kram Lillan

    SvaraRadera