12 juli 2011

Frukost!

Gott med frukost! Lite rast nu. Jag trivs jättebra på jobbet och de flesta som jobbar här gillar jag skarpt. Framförallt folket i min gamla grupp (där de flesta iofs är nya), DTAD. Försöker umgås med dem så mycket som möjligt eftersom att det kan bli lite ensamt när jag sitter på min arbetsplats vid UL (utvecklingsline) som ligger en bit bort från BAX (bakaxel). Det är en hel del nya människor som man inte har koll på och de har ingen koll på mig. En person som inte visste att jag jobbat här så pass länge som jag gjort skulle lära mig lite om vad som monteras på en bakaxel när vi höll på att gå igenom ergonomin. Ganska snällt så jag hade inte hjärta att avslöja att jag vet och kan montera allt som sitter på våra bakaxlar.

Hittade en bild på bildelsbasen.se på en av de varianter som monteras hos oss. En av de enklaste. Dock saknas det lite grejer på den... Och hos oss ligger de garanterat inte på en pall och ser risiga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar