5 juli 2011

Bye bye!

Precis som Veronica så undrar jag hur man gör för att bli frisk i själen. Just idag har jag funderat en hel del kring det och när det gäller mig själv så har jag en tendens till att hålla fast vid ohälsosamma relationer. Relationer som bara stjäl energi och inte ger något tillbaka.

Nu syftar jag inte enbart på kärleksrelationer utan även vänskapsrelationer. Om man nu kan kalla det för vänskap. Tidigare har jag försökt vara den stöttande människan som kommer med råd, lyssnar och hjälper så gott jag kan. Men nu så kommer jag inte lägga ner någon större energi på vissa människor. Så ni som har sett mig som en “bra-att-ha-vän-när-man-inte-har-någon-annan-att-vända-sig-till”. Sorry. Er tid är förbi.

broken-friendship_139229189

“A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar