22 maj 2011

Underbar helg!

Helgen har varit så grym! Igår började vi dagen med att möta upp Hanna från jobbet. Linnéa fick klappa hennes fina hund Ester. Därefter åkte vi hem till min storebror. Lillskrot härjade friskt med sina kusiner Sebastian och Felicia. De verkade ha riktigt kul. Efter det blev det en blixtvisit hos Elenor och barnen.

Blev till att bränna till Sara och lämna Linnéa och sedan hem för att byta om inför paintbollen. Satan i gatan vad ont det gjorde när jag blev träffad. =( Men det var riktigt kul bortsett från smärtan!

Efter paintbollen skjutsade Jamil hem mig. Bytte om och åkte sedan upp till Märsta. Emil och Robban höll på att bromsa/bänka eller vad de nu gjorde med bilskrället som stod där. Jag hjälpte Ronnie att lufta bromsarna på hans bil, sov lite i “sviten” och hade allmänt trevligt.

Idag har Linnéa, Sara och jag varit på LT’s Familjedag uppe på Torekällberget. Vi tog en tripp ner till Centrum oxå.
Ikväll blir det träff i Moraberg! =D

018

Linnéa fick klappa King.

047

Kim, Jonas, Jamil och Christian.

062

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar