3 maj 2011

Träning

Lunchpaus på jobbet så jag passar på att blogga lite. Orkade inte göra någon matlåda igår och maten i matsalen lockade INTE idag. Väldigt sällan den gör det iofs...

Fått lite snälla ord av min fina vän idag oxå. Tack! ♥

Idag ska mormor hämta Linnéa på dagis så att jag kan åka och träna. Var ett bra tag sedan sist! Men det blir lätt så när man är ensam och inte kan åka iväg när man känner för det. Skulle verkligen vilja träna minst 3 ggr i veckan. Tycker att min kropp förtjänar det. Får se om jag hinner upp i tid så att jag kan köra lite styrka med Jamil och Victor. Annars får jag plåga mig själv en stund.

1 kommentar:

  1. Duktig du är gumman, längtar tills jag får komma igång igen, vill ha tillbaks min kropp som jag bantade ner hehehehe =)

    Kram

    SvaraRadera