11 april 2011

Usch å blääää!

Jag verkligen avskyr att vara ensamstående. Linnéa älskar jag över allt annat men just att inte ha någon att dela både mot- och framgångar med suger. Just nu är hon inne i en gnällperiod när hon kommer hem från dagis och det enda hon låter mig göra utan att gnälla är att sitta med henne i soffan. Jag kan inte laga mat, inte städa, inte diska, inte tvätta. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Försöker laga så enkel mat som möjligt för att det ska gå fort men ibland måste jag ge upp. Så jäkla frustrerande.

1 kommentar:

  1. Förstår att det är jobbigt. Förhoppningsvis är det en övergående fas. Hon är nog trött eftersom det är mycket nytt för henne där.
    Om du ska se fördelar med att vara ensamstående så finns de där jobbiga perioderna även när man är två å då ska man även hantera en karl som gnäller över gnälligt barn å stökigt hem.. ;-)
    Kul å träffa er i helgen förresten! Kram!

    SvaraRadera