23 april 2011

Stormsteg!

Måste bara skriva ett skrytinlägg om min underbara och fantastiska dotter.

- Idag när jag stod i duschen så hörde jag att hon började rota i min väska. Kikade ut i hallen och såg när hon drog upp garagenycklarna och gick fram till ytterdörren och sträckte sig upp mot låset med nycklarna.

- I samma väska hittade hon näsdukar som hon tog upp och torkade sig själv under näsan.

- När vi var hos mormor så hade hon en brödbit med smör på som låg på bordet. Mormor gav henne en ostskiva som hon tog en tugga av och sedan la hon ostskivan på brödet och fortsatte att äta.

- När hon försöker kalla på katten så härmar hon mig med händerna, antingen så klappar hon på benet med handen eller så försöker hon knäppa med fingrarna.

Nu vaknar hon så jag hinner inte skryta klart… Men för mig är hon så bäst och jag älskar henne över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar