7 april 2011

Slut

Idag är jag slut i rutan! Inträffade en olycka på jobbet så jag fick hoppa in och hjälpa till på linen. Märks att takten har blivit kortare. När jag gick hem för föräldraledighet så låg takten på 110 sekunder, nu är den nere på 95. Men Kim och jag hjälptes åt så det gick finfint!

Fick för övrigt beröm imorse vilket värmde och gjorde min dag! Men å andra sidan stämmer de ord som jag fick höra och jag kan inte göra annat än att sträcka på mig och fortsätta att kämpa. 

Imorrn blir det möte fram till 16 (vem bokar in ett möte en fredag eftermiddag?!) så mormor hämtar Linnéa på dagis. Dessutom kommer mamma och Emil.

1 kommentar:

  1. Tack gumman, vad dör du e.

    Vilken tur att jag inte är rädd för nålar då hehe, fick min första omgång idag. Fick även konstaterat att jag har foglossning så nu är man sjukskriven tills bebben kommer =)

    Kram

    SvaraRadera