10 mars 2011

Dagisdag nr 2

Även idag gick det som på räls på dagis. Hon busade med de andra barnen för fullt. Jag har fått en ny kompis, han heter Gustav och är 2½ år. Han tycker att jag är mycket intressantare än allt annat på dagis. Imorgon ska vi även vara med på vilan efter lunch. Linnéa brukar ju kinka med maten här hemma, vägrar typ allt som inte är korv men på dagis åt hon minsann kassler OCH potatis! Hon var den som åt mest vid det bord vi satt vid. Vid middagen idag åt hon dessutom upp hela sin portion med broccoligratäng.

Ringde min chef som jag hade bokat ett möte med imorgon och skulle försöka flytta mötet en timme men hon kunde inte senare så vi skulle ta det på måndag. Dagis öppnar 6.15 och jag sa att jag ev kunde bli någon minut sen eftersom att de är första lämningen. Fick den goda nyheten att jag inte behöver infinna mig förrän kl 7 på måndag. Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar