11 januari 2011

Sådan mor, sådan dotter…

Jag är inte speciellt förtjust i pannkakor. När jag var yngre älskade jag det men efter att ha ätit mindre goda pannkakor så har jag föredragit att inte äta det. Fick höra av en pappa i föräldragruppen igår att deras dotter älskar pannkakor så jag tänkte testa att ge det till Linnéa. Slängde ihop en smet till lunch och stekte några. Hade på lite hallon och grädde. Med spänning gav jag henne första skeden. Innehållet åkte ut samma väg efter ett par sekunder. Fick för mig att hallonen var för sura så jag testade med hallonsylt. En sked gick bra och sedan skakade hon på huvudet. Testade med bara pannkaka men det gick inte det heller. Så sådan mor, sådan dotter. Dock så smällde jag i mig tre pannkakor med hallon och grädde. Jag tror det  var hallonen som fick mig att äta så många. Jag hävdar det iaf.

Nu har vi iaf testat det och vet att det inte går hem. Får försöka om några månader igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar