1 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter

Då var 2010 slut och jag välkomnar 2011 med öppna armar! Aldrig mer att jag ska må så dåligt psykiskt som jag gjorde under föregående år. Aldrig mer ska jag tillåta någon att behandla mig så illa. Så det så!

Igår åt vi en massa gott och hade trevligt. Räkor och avokadoröra. Hasselbackspotatis, fläskfilé, beasås och fetaostsallad. Pannacotta med hallon och jordgubb. Färsk fruktsallad. Mmm… Dock somnade jag vid 23 när jag skulle natta Linnéa för andra gången och vaknade av att mamma sa gott nytt år vid tolvslaget. Då var det bara att knata upp borsta tänderna och sedan inta ryggläge igen.

pannacotta

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Jag hoppas att år 2011 blir ett bra år och att du och Linnéa har allt ni behöver och mår bra.

    Du förtjänar att ha det bra omkring dig! Kramnar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för komplimangen :-). Din dotter är ursöt hon med !! :-D..

    God fortsättning till er också1

    SvaraRadera