12 januari 2011

Framtiden

Som en del av er kanske har förstått så pendlar mitt humör rätt mycket. Jag stormtrivs när min lilla prinsessa är vaken och håller mig sällskap. Det är när hon har somnat för natten som jag börjar må dåligt. Funderar en hel del på framtiden och hur det kommer att bli. En del av mig vill ta våra saker och flytta. Flytta till en annan stad, börja om på nytt. Hitta ett jobb jag trivs med och vänner att umgås med. Men jag är för feg för det. Jag vet att jag skulle sakna min familj för mycket. Tankarna bara snurrar och jag vet varken in eller ut.

2 kommentarer:

  1. Ok, gratinerad fläskfilé, det går du gärna dela med dig receptet av :-) Jag köper alltid Apetinas färdigtärnade i vatten. Men jag gillar också ICA's egna med olja och örtblandning.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du finner va du söker i livet

    SvaraRadera