8 december 2010

Spyor

Lillfis ville inte sova i natt och helt plötsligt så fick jag mig en spydusch. Var bara att gå upp, byta sängkläder, skölja mitt hår, byta pyjamas på henne och nattlinne på mig. Sedan tillbaka ner i sängen där allt upprepades. Jippie… Hon har inte sovit många minuter i natt så nu är hon helt utslagen. Lilla pluttan. Vid sådana här tillfället blir jag irriterad på hennes “far” som inte lyfter ett j*vla finger för hennes skull. Å andra sidan vet jag att det är mig hon kommer att få en fin relation med och det betyder så mycket mer.

krasslig

1 kommentar:

  1. Det är du som kommer att vara nummer ett för henne. Pappor har så lätt att komma undan men jag tror att det svider när barnen så småning om tar avstånd. Nåt dom själva har orsakat.

    Du är en grym mamma, Linnéa har tur som har dig! :) Krya på dig lillfisen!

    SvaraRadera