23 december 2010

Pensionärsvarning!

Jag har köpt Bingolotter till uppesittarkvällen… Jupp, ni läste rätt. 3 (TRE) stycken dessutom. Det ni! Har inte så mycket annat för mig så jag kan lika gärna passa på att vinna en ny bil, en resa till Thailand och några miljoner.

Idag har min morfar, mamma, Johan, Jessica, Liv, Mimmi och Olivia varit på besök. Linnéa fick julpengar av morfar och morfar fick ett kort på Linnéa och en massa julgodis som jag har gjort själv. Riktigt trevligt att ha alla här. Klantigt nog så hade jag inget som Jessica kunde äta eftersom att hon kör mjölkfritt ett tag. SORRY! =(

Linnéa fick följa med sin moster till jobbet ett tag så jag kunde svänga förbi Systembolaget, Skopunkten och Kappahl. Hittade ett par astuffa skor till lillfisen. Måste fota dem sen så att ni får se dem!

1 kommentar:

  1. Haha du kunde ju inte veta att jag åt mjölkfritt! Dessutom så finns det ändå inget gott som är helt mjölkfritt :P

    SvaraRadera