24 december 2010

Linnéas första jul

Ojojoj vad julklappar Linnéa fick idag. Jag tyckte att jag hade köpt en hel del och jag var inte ensam om att ha gjort det. Hon fyller år om två veckor och då önskar hon sig INTE några kläder.

Idag fick hon:
6 par byxor
3 par leggings
2 klänningar
5 tunikor
4 bodies
3 t-shirts
2 luvtröjor
1 kjol
3 pyjamaser
2 mjukisoveraller
3 långärmade tröjor
4 gosedjur
1 docka
2 böcker
5 blinka-och-låta-leksaker
1 bobby car
1 set med trä bilar
1 lekmatta
1 presentkort
Pengar
2 tomtar

Tusen tack för alla julklappar! Linnéa blev inte ett dugg rädd för tomten som kom på besök hos gammelmoster. Tog en massa bilder men jag orkar inte lägga upp några här idag, gör det imorrn istället.

Även jag har varit snäll i år. Det kunde man inte tro va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar