10 december 2010

Ge mig styrka!

Bläää… Känner mig inte speciellt pigg. Så mycket jag skulle vilja göra men det får snällt vänta tills vi båda mår bättre. Linnéa är ju iaf piggare. Från att ha suttit stilla i mitt knä både onsdag och torsdag till att röja lite bland DVD-filmerna åtminstone.

Kände att jag var tvungen att tvätta eftersom att de flesta av våra kläder låg i smutskorgen. Konstigt nog så fanns det ett ledigt pass som precis hade börjat när jag var ner och kikade. Så nu har vi rena kläder oxå. Har dock inte sorterat det än men det får vänta till imorrn eller nått.

Linnéa måste vara frisk till på söndag! Årliga Luciafirandet hos gammelmormor ju. Jag har sett fram emot det så länge nu. Sa åt Johan att Liv oxå måste vara en liten tomte. Skulle vara så sött att ha en bild på båda kusinerna i tomtedräkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar