7 december 2010

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

Hur ska jag lyckas med bedriften att sätta ord på mina drömmar? Risk för att det blir en massa svammel och att jag svävar ut från ämnet men det får ni ta.

Så, vart börjar man? Jag är ju en drömmare ända ut i fingerspetsarna och har alltid varit. Dagdrömmer jämt och ständigt. Försöker väl fly verkligheten.

Gällande bostad så drömmer jag om att bo i ett hus ute på landet. Att få inreda och göra precis som jag vill ha det. Det behöver inte vara jättestort men gärna så att Linnéa får ett eget rum och ett gästrum.

Jag är en romantiker och min dröm är att hitta någon som kan ge mig det jag vill ha. Jag har varit gift en gång så om det är just det jag vill vet jag inte. Men just att få bli bortskämd, komma hem och mötas av en massa rosor, spontana överraskningar, få höra att man är betydelsefull.

Sedan har jag drömt om att få åka till Bahrain och titta på dragracing ett bra tag. Varför just Bahrain vet jag inte men det lockar iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar