4 december 2010

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Igår var det full rulle hela dagen så jag hann inte lägga upp gårdagens utmaning. Var hemma vid 23.30…

Ska börja med att förklara lite. Jag har 5 st halvsyskon. 3 st äldre och 2 st yngre. De yngre har jag bott och vuxit upp tillsammans med, vi har samma mamma. Mina äldre syskon har jag tyvärr inte speciellt bra kontakt med. Jag kontaktade dem för ungefär 10-11 år sedan via brev, de är på “pappas” sida.

Liselott är äldst, hon är född 1966. Hon bor i Östersund och har en dotter som heter Leona. Har tyvärr aldrig träffat henne, bara brevväxlat med henne.

Ann är född 1968. Hon bor i Hässelby och har tre sönder, Alexander, Sebastian och Jonathan. Henne har jag heller aldrig träffat.

Peter är född 1975. Han bor i Vagnhärad och har fyra barn, André, Filip, Sebastian och Felicia. Peter är den av mina syskon på “pappas” sida som jag har bäst kontakt med. Vi har träffats flera gånger.

Johan är född 1989. Han bor tillsammans med sin sambo och deras nykläckta dotter, Liv, här i Södertälje. Han jobbar på Scania, med framaxlar. Rugby, snowboard och fotboll är hans stora intressen.

Mimmi är född 1990. Hon bor oxå här i Södertälje. Hon jobbar på en fritidsgård som fritidsledare. När hon inte hänger i stallet så brukar hon följa med på bilträffar och race. Har nog smittat henne med bilsjukan.

1 kommentar:

  1. Kul att läsa om dina syskon, men kunde inte tänka mig att de blivit så gamla. Jag kände bara till Mimmi och Johan. Men det är klart man själv blir ju äldre, så det måste ju även de har blivit :-D

    Jo, ang barnbasaren. Vad hade du typ för priser? Och vad det mkt märkeskläder du sålde? På loppisen tog jag mellan 5-15kr/plagg. Oavsett märke. Jag har en del barnkläder från Po.P, Levis och Small Paul, men annars är det bäst H&M och sånt. Men så länge jag går nåt plus så bryr jag mig inte så mkt. Jag tycker att det är kul att "leka affär" :-D

    SvaraRadera