12 november 2010

Gnäll!

Det här inlägget kommer att gå i gnällandets anda så vill ni inte läsa en massa gnäll rekommenderar jag er att sluta läsa nu.

Ibland undrar jag vad jag har gjort för ont för att förtjäna all skit. Är så ledsen och besviken på vissa människor. Egentligen borde jag inte bry mig men det är inte så lätt alla gånger. Sitter i min ensamhet och gråter varje kväll. Är livrädd för framtiden. Vill aldrig någonsin igen må så dåligt som jag faktiskt har gjort.

Inte nog med att jag mår mindre bra, min telefon har dessutom gått sönder. Den vägrar ladda. Så jag har varit och lämnat in den idag och hoppas på att det går på garantin. Tycker ju om min telefon massor! Har fått låna en telefon av Elina, tack snälla!

2 kommentarer:

  1. Kämpa tjejen... du fixar det

    Kram Mattias

    SvaraRadera
  2. Nämen vad har hänt nu?
    Säg till om nåt kan hjälpa! skickar cyberkramar!

    SvaraRadera