25 november 2010

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

This is a tricky one! Min mamma heter Siw. Hon blir 48 år på julafton. Mamma bor i Bredäng. Vi har en ganska tight relation eftersom att det är henne jag växt upp med. Jag kan prata om ALLT med henne. Mitt bilintresse har smittat av sig på henne och hon följer gärna med på bilträffar och race.

Min biologiska pappa har jag aldrig träffat. Jag vet vad han heter, hur gammal han är och vart han bor. En ganska tragisk människa om ni frågar mig.

Mannen jag har kallat för pappa och den enda pappa jag har haft är mina halvsyskons pappa. Han kom in i mitt liv när jag var 3-4 år. Bengt hette han, men vi sa Benne till honom. Han avled i våras efter en längre tids sjukdom. Han älskade musik och har spelat in en egen version av Frank Sinatras “My way”.


Sen så har vi min extramamma, Britt. Jag flyttade av olika anledningar till min mammas moster när jag var 14-15 år. Hon är en av de mest underbara människor som finns på denna jord. Ställer alltid upp och hjälper en med allt man kan tänka sig.

föräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar